سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع؟
نوشته شده توسط : پرنیان

در دیزاین منزل و تغییر سبک دکوراسیون، انتخاب کف‌پوش مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای دادن نمایی زیبا به کف منزل باید متناسب با فضا، آب‌وهوا و … کف‌پوشی انتخاب کنید که موردعلاقه شما و زیبا بوده و با هزینه در نظر گرفته‌شده برای این کار، متناسب باشد. انواع متفاوتی از کف‌پوش‌ها موجود هستند که با توجه به تنوع بسیار زیاد گاهی انتخاب برای شما دشوار به نظر می‌رسد. درنتیجه لازم است از انواع این محصولات، اطلاعات جزئی داشته باشید تا بتوانید موردی مناسب برای منزل خود در نظر بگیرید.

انواع متفاوت کف‌پوش برای استفاده در سالن پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌خواب، اتاق مطالعه، اتاق کار و … موجود هستند. شما برای هر محیطی متناسب با فضا می‌توانید انواع مختلفی از کف‌پوش، شامل: موکت، سرامیک، کاشی، سنگ، پارکت، انواع کف‌پوش‌های پی‌وی‌سی و … را خریداری نمایید. در این میان مقاوم‌ترین و زیباترین نوع کف‌پوش سرامیک است که با دارا بودن زیبایی منحصربه‌فرد و تنوع عالی در طرح و نقش و نحوه چیدمان، هم‌چنین طول عمر بالا، به شما امکان یک دیزاین دل‌چسب را می‌دهد.

شما پس از انتخاب کف‌پوش مناسب برای محیط، باید در مورد نحوه چیدمان آن تصمیم بگیرید. هم‌چنین سرامیک دارای انواع متفاوتی از جنس و طراحی نیز هست که پاسخگوی تمامی سلایق برای استفاده است. شما باید با آگاهی از نوع سرامیک اقدام به خرید نمایید. برخی از سرامیک‌ها براق و برخی مات هستند. هم‌چنین سرامیک‌ها از ابعاد متفاوتی بهره می‌برند که با توجه به نوع چیدمان سرامیک باید خریداری شود. در حقیقت شما اول باید در مورد نحوه چیدمان سرامیک تصمیم‌گیری کرده و سپس سرامیکی با ابعاد مناسب را برای کف خریداری نمایید.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع؟

برای مثال در نحوه چیدمان به‌صورت کند، باید حتماً از سرامیک شش‌ضلعی استفاده شود و یا در چیدمان به روش آسیاب بادی لازم است شما علاوه بر خریداری سرامیک مربعی بزرگ، سرامیک مربعی کوچک نیز خریداری کنید. در برخی از طرح‌های چیدمان سرامیک هم باید از دو و یا چندرنگ سرامیک استفاده نمایید. در ادامه این مطلب چند نمونه از انواع سرامیک‌های کف را معرفی کرده و سعی می‌کنیم اطلاعات جامعی را در مورد نحوه چیدمان این سرامیک‌ها در اختیار شما قرار دهیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع؟

 





:: برچسب‌ها: سرامیک کف لوزی , سرامیک کف مربع , سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: